2013年4月5日星期五

等待

5 APRIL 2013(FRI)

瞓醒,又係小小豬攪事嘅一天開始!

今日又嚟玩RODY~



原本都係原地跳,不過依個百厭小小豬又有新攪作,跳住嚟行,由廳頭跳到廳尾,來回幾轉,真係唔知佢啲精力係邊度嚟呀!

興奮地跳到墮馬,仲識得擺個型POSE,真係冇佢收呀~

今日個標題係叫-等待,即係等待咩呢?大家睇睇以下片段就知道啦~

事緣我同小小豬講我要入廚房煮佢嘅午餐,叫佢自己一個係廳度玩玩具(大家放心,次次小小豬都係好乖咁坐係度自己玩,間唔中都會拎埋啲玩具坐係廚房門口陪我)。

點知小小豬一聽到我話我要入廚房,佢就自動自覺走埋去窗邊,企定定咁係度等,邊等邊叫DADDY。

由我入廚房開始,到
我做好晒嘢,個傻豬都仍然企係度,我出盡辨法又不停解釋都唔肯走,最後要用"魚仔餅"先利誘到佢離開依個位置,真係俾佢激C呀!

小小豬有咁嘅行為係可能之前曾經幾次係我入廚房煮晚餐時,剛好大肥豬就放工返到嚟係樓梯同佢SAY HI。所以當我同佢講時,佢就誤會左以為依個時間又係大肥豬放工啦!

小小豬咁掛住DADDY,相信大肥豬睇完就實冧C啦!





**我的微博..關注吧**


沒有留言:

發佈留言