2013年4月2日星期二

SHOPPING

1 APRIL 2013(MON)

大肥豬話雖然假期對我嚟講係冇意思,因為我日日都係假期。不過既然
嚟到假期最後一日,之後幾日佢就要返工,得我同小小豬係屋企,所以就話帶我地出去行吓。天氣唔好又可以去邊呀?所以最後都係選擇左去MEGA BOX啦!

其實我知大肥豬一心係打算帶小小豬去宜家嗰個兒童波波池俾佢玩,不過奈何真係勁多人,次次去都一定要排成個幾鐘,今日天氣唔好仲多人,我地起碼要排成三個鐘先到小小豬,咁耐當然放棄依個念頭,所以最後就趁我地行宜家時,行到兒童部時,就俾小小豬玩一陣玩具啦~


唔係講笑,依個少少嘅地方都有好多小朋友一齊玩。不過小小豬都好乖,冇同人搶玩具,就算佢想玩嗰樣玩具,都係附近等,一見玩開嘅小朋友走左,先即刻行埋去,都算佢係乖仔啦!

行完MEGA BOX之後,見時間尚早,所以就係屋企附近個商場行吓,就係咁...我又嚟敗家啦!

行過童裝店見到,完全唔洗考慮,有小小豬嘅至愛又係母子裝,當然即買啦,下次入迪迪尼有新衫著啦(最衰就冇大肥豬SIZE,如果有就正啦)~
 

終於俾我買到個斜咩款銀包,有時拖住小小豬落街買餸唔洗咩住個大背包啦。依個銀包可以連電話都可以放埋入去,真係好方便~






**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言