2013年4月24日星期三

試用:Beauty Tech雪糕修護遮瑕霜

24 APRIL 2013(WED)

首先要多謝Beauty Tech公關送俾我嘅小禮物,等我有機會可以試到佢地皇牌產品 - 雪糕修護遮瑕霜~


我收到嘅係 - B05自然膚色,個色都好接近我皮膚呢~


此雪糕修護遮瑕霜是以專利高溫急凍技術將遮瑕霜以高溫煮溶再急凍,令其邊緣自然貼服,質地貼薄而遮瑕度高,塗上後能100%遮蓋瑕疵,達到修護及遮瑕效果。

先用自己的BASE打好個底,之後用手指沾一點遮瑕霜,再以輕輕印壓,再慢慢推開遮瑕霜,平均地塗在面上暗瘡印同斑斑的位置。我面珠的紅印位都比較嚴重,所以我都加強依個位置~


慢慢推開後,之後再上碎粉同塗上口紅,就可以出街啦~

睇近啲,面上的紅印位同毛孔都可以完全遮到,而且唔會覺得好厚粉添~


由於質地比較厚重,所以剛剛開時會覺得比較乾,建議用暖的手指續少慢慢咁塗在面上,咁就會易推好多啦!

雖然質地厚重,但於臉上慢慢推開後,就不會有厚粉或乾涸的感覺,而且遮瑕度十分高,而且相當貼面,持久度都不錯,所以就算近看都不會覺得像用了遮瑕霜。

唯一就是在有點難卸除,我用了兩次卸妝油才可完全切底卸除。或許就是因為它遮瑕度高,才需要加強清洗呢!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言