2013年4月16日星期二

娃娃

14 APRIL 2013(SUN)

事緣因為上次去做檢查時,小小豬係玩情景玩具方面表現得非常弱,尤其係同公仔玩嘅時候,佢都真係完全唔識玩,唔識得同公仔著衫之餘,又唔識同公仔蓋披瞓覺。其實我地都冇俾過依啲玩具小小豬玩,佢唔識玩都情有可原呀!

所以今日下午我地去就去左反斗城,買個玩具娃娃返嚟,等我地邊教邊玩咁,令小小豬做多啲情景方面嘅事情~


今晚係臨瞓前同小小豬玩,依個小小豬好似好鐘意,一拎上手就錫錫佢,仲幫個公仔改左個名叫『娃娃』呀~


教左佢玩一次之後,大致都識得玩,俾奶咀『娃娃』食呀~


同『娃娃』蓋披之後槑瞓覺呀~


眼都唔轉陪『娃娃』瞓覺呀~


今日睇小小豬同『娃娃』玩又真係唔覺佢有問題,都唔似醫生講到咁大問題,可能之前佢玩過,加上嗰日又係生保地方,所以小小豬就表現差啲啦!

雖然係冇問題,不過我地都會同
『娃娃』一齊玩多啲,等小小豬訓練多啲都係好嘛!但從今日第一次玩,最驚喜就係......估唔到小小豬對住『娃娃』真係可以咁溫柔,完全好似好鐘意佢咁,我地見到都覺得好好笑呀!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言