2007年8月5日星期日

一歲啦

原來我個BLOG已經一歲啦~~時間真係過得好快呀!當初都係見好多朋友仔都講吓自己婚禮籌備嘅情況,所以都貪得意咁開左一個屬於自己嘅BLOG。

開頭都以為自己係得三分鐘熱度,不過寫寫吓,真係好似愛上左寫BLOG。所以睇其他朋友仔嘅BLOG同寫自己個BLOG都已經成為左自己嘅習慣啦!

寫BLOG可以同其他朋友仔分享吓自己日常事同結婚事,有開心同唔開心。當有唔開心嘅時候,除左可以發洩左出嚟之外,仲得到好多BLOG友仔嘅慰問,真係有一種好心甜嘅感覺呀!

另外,我都覺得寫BLOG原來可以有一種推動力,作為一個準師奶仔,成日見到好多靚太出色嘅煮藝,見佢地咁叻,都總係會偷師,希望有朝一日可以好似佢地咁叻,可以煮都一手好廚藝。(希望佢地唔好介意我偷師啦!)

講真...係個BLOG度我真係識到好多好好嘅朋友:小賢、小M、車車、七七、黃夫人、白文e蚊、珍珍......仲有好多未能盡錄。有一班BLOG友仔對我嘅注意,佢地一個留言對我都係有一個好好支持呀!發覺真係好奇妙,可以係網絡上都能識到一班好好嘅朋友,其實我都幾幸福呀!

除此之外,我仲係個BLOG度可以找番同我失去聯絡嘅一個中學好好嘅同學,所以真係原來BLOG嘅力量真係好大呀!

下一個一年雖然到時我已經做左人老婆,要照顧成個家,唔知仲有冇太多時候寫BLOG,我自己一定會盡量做,希望可以KEEP到啦!

不過...各位BLOG友仔要繼續支持我呀!

沒有留言:

發佈留言