2007年8月4日星期六

整好簽名筆

今日去左跟車車學整簽名筆,原本我都冇乜信心整呀,因為我D手作仔又真係~~~~好差呀!

好在係車車教導吓,我終於都成功整到啦!睇吓我整得幾靚~~

當完成第一支嘅時間,真係好開心同好有滿足感呀!因為真係冇諗過自己可以整到,成日都覺得係好難整,要用好多心機呀~

不過整整吓...又覺得幾OK哦,只係要整實支花花上筆頭上面有少少困難,好怕貼唔實。好在最後都順行過關,整得好靚靚。仲要冇激親車車~~哈哈!(因為要教我依個蠢豬!)

拎到返屋企仲俾小豬爸同小豬媽讚靚呀~真係開心死啦!

除左我之外,都仲有好幾位BLOG友仔一齊去學,成班女仔一齊整又真係好玩呀~~可以有講有笑,仲大家互相幫手睇吓點襯好,真係好開心呀!

車車除左教我地整野之外,仲送左一份小禮物俾我呀~~真係超開心呀!

就係依個心心串啦!真係好靚呀!

睇吓,每個心心都同囍字串埋,真係好特別呀~~
 

車車話留番俾我大日子嗰日,接新娘玩遊戲時掛係門口用。真係好有心思呀~~因為我真係仲諗過依個問題,完全唔知係要用依樣野呀!所以真係好感動呀!

 

沒有留言:

發佈留言