2007年8月19日星期日

學人打麻雀

今日去左同大肥豬屋企人飲茶,飲完茶見冇乜地方去,就上左大肥豬家姐屋企坐吓啦!

原本都只係打算坐吓,點知大肥豬阿嫂就建議打吓麻雀仔,仲叫我落場『鄧』腳呀!但由於我都唔係太識打麻雀,完全唔識計幾多番同食乜,只係識打三隻一樣嗰種。不過佢地為左就我都話打細D,所以都當陪佢地玩吓啦!加上大肥豬又會陪住我打,冇咁驚呀!

點知都唔知乜事...由三點鐘開始打,打左成兩個鐘,一次都冇食個糊,仲要包人地一鋪(不過我唔知點解要包,佢地叫我俾錢就俾啦!)

真係超級黑仔王呀!見情況唔得啦,輸左幾鋪就俾番個大肥豬打嚟,都係睇人打,同D小朋友玩好D呀!

之後大肥豬又話要休息一吓,所以就又到番我打,係依個時候,終於都食左我全日嘅唯一一鋪啦,個心真係勁開心呀!

全日都輸左二百幾蚊呀!(好慘呀~~好傷呀!)但當一家人玩吓,冇乜所謂啦!我都知道佢地已經就住我嚟打啦!大家開心左一個下午都幾好呀!

原來打麻雀都幾頭痛呀,我都唔係太鐘意玩依D玩意呀!

沒有留言:

發佈留言