2007年8月7日星期二

我的嫁妝

今日收到我嘅第一份嫁妝,係小豬媽送俾我呀!

今日放工俾小豬媽約左去食下午茶,係我地食食吓,小豬媽就話去買餸前去金鋪買埋套嫁妝啦~

一入到間金鋪,個職員姊姊已經拎左成套龍鳳鈪連條龍鳳鏈出嚟,原來小豬媽一早就已經係間金鋪訂做左一套新嘅!今日有得拎所以就帶我去拎啦!

依套首飾真係好靚呀~~小豬媽就話鐘意佢個款好新潮,唔似一般嘅金器。

依條就係龍鳳鏈,佢斤兩都幾勁,戴上頸都要有D力呀!

依對就係我嘅龍鳳鈪,係同條鏈一SET,好靚呀~~

另外,我成日都想自己買對耳環襯掛時帶,所以就睇埋啦!

我就揀左依一對,因為貪佢有少少白金,可以襯埋晚裝嘛!原本依對都係打算自己買,點知小豬媽話買埋俾我,唔洗我自己俾,因為當係嫁妝嘅一部分!

因為當我知道埋單條數時,真係幾好..好...好....『甘』呀!見到小豬媽俾錢時,我都好肉痛呀!

不過小豬媽話最緊要係靚同出門大體,所以都值得呀~~

聽完之後,真係...既開心又感動呀!仲有少少有想喊嘅感覺呀!

唔知到結婚嗰日,小豬媽幫我戴上身嘅時候我會點呢?我估我一定會做左個大喊包呀!

沒有留言:

發佈留言