2007年8月18日星期六

我都收到電話

之前睇wedding more,見佢地有現代經典攝影套餐抽獎哦,咁就貪得意寄信去抽吓囉!因為佢地個南瓜車景真係好靚呀,如果有得免費影就好啦!

佢地尋日已經有打電話俾小賢問資料時,知道佢可以再進入下一階段,都好鄧佢開心。

不過同時就諗我一定冇,我連第一階段都抽唔到啦!不過唔緊要啦~~因為一向我都完全冇抽獎運,大大小小嘅抽獎同遊戲,都一定冇我份,所以都唔期望太大啦!心諗都係用$1.40郵票抽個希望,抽唔到都冇乜損失呀!

點知今朝俾一個電話嘈醒左,佢話係wedding more嘅職員,問左我幾個問題同婚期之後,又話會將D資料pass去另一個部門,如果抽到就會再有專人打俾我。

哈哈....今日真係幾一起身就有好消息,雖然未真係抽到,但都已經好開心啦!

抽到個機會我都知好微,依家起碼知道我可以入到第二階段呀!証明我開始有番少少運啦!希望嚟緊可以越嚟越好運啦!

抽唔抽到都依輯結婚相唔係最重要,(當然抽到一定好開心啦!最好同小賢一齊抽到,可以約埋一齊去影靚靚相。)

我最想就係抽嘅,就係最想要嘅一個揀樓機會,希望可以有一個好號碼,可以揀都合心水嘅靚樓啦。

 

沒有留言:

發佈留言