2007年8月6日星期一

初步選好童年照

吹左大肥豬好耐,終於尋日都拎左佢D小朋友相俾我揀相做成長MV。

點知.....佢真係少相到有少少嚇人,加埋都唔知有冇十張,仲要係好多都係合照,單人照就真係揀冇好揀,都真係幾頭痛。

到最後都揀到幾張放入MV入面,不過比例上我係多少少啦~(冇法啦~~鬼叫小肥豬細個時咁可愛!)唯有係大家放少D細個相,放多D拍拖相啦~

大肥豬仲將我地揀左嘅相SCAN入電腦度睇,真係俾佢激死!不過...既然已經SCAN左入電腦,咁我當然冒身命危險放一張上嚟俾大家睇啦~(因為大肥豬唔准我放上嚟,話俾人睇晒到時冇驚喜哦!不過我放一張唔覺呀~~)

我仲俾大肥豬激死呀~~佢叫我放大細個張相,貼係依家塊面度,咁會仲可愛哦~~(真係....激死我啦!)

左面就係大肥豬幼稚園開生日會時影呀!右面就係小肥豬剛剛訓醒準備番學時俾媽媽偷影,完全係訓唔醒樣呀!哈哈~~係唔係好可愛呢?



有一個難題,希望各位朋友仔可以幫吓手呀~~

就係大肥豬有一張係幼稚園戴四方帽嘅畢業相,不過因為佢放左入一個相框度,可能都擺左好耐,張相痴左住塊玻璃度,依家除唔到出嚟SCAN呀~唔知大家有冇辨法可以解決到依個問題呢?教吓我啦~~因為真係好想放埋依張係成長MV入面呀!

沒有留言:

發佈留言