2007年8月20日星期一

拎左個籌啦

由尋晚開始,就已經好緊張呀~~~因為要拎籌啦!

緊張係因為CHECK過原本紅棉路係得23個註冊時間,但又係好多人都會選擇去嗰度註冊哦,你都唔好話唔擔心呀!

尋晚都訓得唔係太好,成晚都好驚訓過頭,唔知醒.....終於係七點幾就醒左,坐係電腦前面等夠鐘啦!

終於等都八點啦~~不過一入去就話我D資料已有人登記左,一問之下,原來大肥豬已經登記緊啦!

終於都係佢叻番一次啦!佢拎左一個好好嘅籌呀!

遞交結婚通知書的籌號              11
選擇舉行婚禮時段的次序           1

聽到真係好開心呀~~~雖然就係第11籌,不過揀時間可以係第一呀,真係放心左大半啦!(另外嗰一半等我揀埋時間就可以放心晒啦!)

係度真係要好多謝小賢、小M同車車呀!佢地有份幫我手拎籌呀!佢地真係好有心呀~~真係好感激佢地呀!

依家就要等9月3日去揀埋時間,就可以放心晒啦!

不過又有一個問題出現啦!因為9月3日係開學日呀!都幾難請假呀,所以我就要被迫早D同我老細講我要結婚去交擬結婚通知書同去揀時間,希望佢可以俾我請半日假,去辨手續啦!

沒有留言:

發佈留言