2007年8月26日星期日

開心嘅生日

今年生日真係好開心呀~~

首先就係當昨晚剛剛過左十二點時,有兩位朋友仔係MSN同我講生日快樂(仲早過大肥豬同我講呀)~~真係好多謝佢地兩位,佢地真係好有我心呀!

今朝一早起身,大肥豬就拎左一個蛋糕仔俾我啦!不過因為趕住去街街,所以留番去完街街先食啦~~

依條腳手鏈就係大肥豬送俾我嘅生日禮物啦!

點解會係腳鏈?因為我之前曾經睇過一個電視節目,話戴腳鏈係可以有助聚財,咁我就同大肥豬講啦!咁就有左依份禮物啦!不過我戴都係為左幫佢聚財呀!(哈哈!)

我地今日主要節目就係去山頂蠟像館,我一直都好想去,不過一路都冇藉口去,所以今日就當係一個生日節目啦!我地同埋LULU妹一齊去,因為佢好想去同TWINS影相呀!我覺得到唔緊要,因為生日唔一定要過二人世界,最緊要就係大家一齊開心嘛!

當我地一入到蠟像館,就不停咁同D明星影相啦!不過都係我同LULU妹影多,因為大肥豬話唔想同D蠟像影!

係蠟像館入面有好多唔同國藉嘅明星,我地都係鐘意同我識嘅明星影,所以好多都係香港明星呀!不過有好多明星都唔係太似樣,都係得幾個似呀~~但我地都唔理,影晒先算啦!我同LULU妹都好勁咁影左百幾張相呀!

我覺得最似就係依幾個呀~~

黎明~~不過好似黑左少少!


基仔~~我覺得最似就係佢,不過最衰KUBI唔可以拎起嚟影!

寶珠組~~真係幾似呀,等我扮埋大戲造手先!

千嬅~~一般似啦,佢會無端端發出D笑聲,唔知都幾驚呀!

衛蘭~~最新蠟像,不過都係麻麻地似呀!

行完蠟像館之後,行左山頂一陣,就走啦!

之後就去左北角食日本野,講真間野又真係麻麻,不過好在唔多人,感覺都幾好呀~~

大家食飽飽之後,就番屋企食蛋糕祝願啦~

我今年嘅願望就係希望大肥豬心入面嗰兩個問題可以好快解決,佢可以開開心心!因為佢好就即係我好嘛!

今年生日真係好開心...好開心.....好開心呀!真係覺得好有好多人錫呀!有一班好好嘅朋友,有一班好好嘅同事,又有好好嘅屋企人,當然仲有好錫我嘅大肥豬....我真係覺得好幸福呀!

沒有留言:

發佈留言