2007年8月7日星期二

學人玩指甲

前幾日行過SASA,見到佢地有隻新出嘅日本3D指甲貼紙,我就去睇吓啦!點知....唔行由至可,一行到去就大出血啦!因為D貼紙實在太靚啦,有花花,又有石仔,仲有好多唔同顏色,我都忍唔住買左幾多呀!

原本打算係生日前用小M送俾我支指甲油加埋我揀左最靚嘅貼紙整,不過尋晚諗諗吓...都係之前試吓整一次先,等唔好到時失敗左整唔靚嚟過生日嘛!

所以尋晚一食完飯就開始塗..塗...塗啦~~~經過差唔多兩個幾鐘頭嘅努力,同LULU妹嘅協助,終於都大功告成啦~~~

整得靚唔靚呀?原來依D貼紙都好實(日本野即係日本野),一落到指甲就唔可以除番落嚟呀,所以真係要好小心。整左手時都OK,不過一到貼右手時,真係貼得好唔就手,所以要LULU妹幫手整呀!就係咁...LULU妹話好靚,仲話要係我結婚嗰日整依D貼紙呀~~真係...LULU妹開始要扮靚啦!

小肥豬係唔習慣留指甲,因為成日覺得打字唔方便,同埋指甲一長少少,就好容易斷甲,所以一向D指甲唔係太長,攪到塗左都好似唔係太靚。不過今次都係試驗,等過多兩個星期,D指甲長多少少,就可以好靚靚啦!

沒有留言:

發佈留言