2007年8月8日星期三

未出發..先興奮

終於都等到啦....下星期就開始放大假,所以依幾日Holiday Mood真係超濃郁呀~~

今個放假都係留港消費,大肥豬冇得放假呀(佢要留嚟D假12月用呀~),不過唔緊要...我依家都PLAN左有好多節目啦~~我估依個假期都係圍住攪結婚野多啦!

其中一日會去睇吓有冇新衫番,因為我想去改左件紅色晚裝,依家嗰件太紅啦!同埋想去試吓有冇A-LINE款晚裝,希望可以有好收穫啦!

有一日我會同小豬媽去金都睇吓有冇靚靚媽咪衫租,同埋睇吓有冇結婚用品睇吓啦!

有一個特別節目就係今日先PLAN呀~~~

尋日係LALA個BLOG見到佢介紹左金域假日酒店嘅Haagen-Dazs Tea Buffet,睇就好似好正,除左有一般Buffet嘅野食之外,最重要是有八款雪糕無限量供應,又唔係太貴,我有中銀信用咭又有折,埋單都好似$100左右就得啦!

所以我已經即刻打電話Book左位同小豬媽下星期去食啦!真係好開心呀~~因為我好鐘意食雪糕呀!雖然係會肥左少少,不過都係一次呀,唔緊要啦,最多依完依次Buffet再減肥啦!

依家真係.....未出發..先興奮!

沒有留言:

發佈留言