2007年8月15日星期三

富貴下午茶

今日同左小豬媽去金域假日酒店食Haagen-Dazs Tea Buffet。原本以為平日會冇咁多人,點知都有好多人,特別係小朋友,可能係放暑假關係啦!

我地都食左好多野呀,又壽司、刺身、冷盤、熱盤同甜品...真係都食左好多野呀!

食完一輪飽肚野之後,終於都到主角出場啦~~~我地就去左自助雪糕站食大杯雪糕啦!

我都覺得自己好叻呀!一個雪糕杯可以整晒六種唔同味落去!好耐都冇食過雪糕啦!真係好好味呀!

佢地D野食都OK,係三文魚刺身就少D,好似出左兩輪,D冷盤同熱盤都普普通通啦!不過D甜品就真係好好味同多花款,當然D雪糕....唔洗講啦~正呀!

我地因為入去食都係主要食佢D甜品同雪糕,所以我地都好滿意!依餐又真係幾抵呀,百幾蚊就食都好飽飽咁走!

不過走嗰時我地兩個都話一定要決定減肥先得啦,因為我地真係食左好多野,實又肥幾磅先得啦!

沒有留言:

發佈留言