2013年5月31日星期五

芒果小丸子

30 MAY 2013(THU)

芒果小丸子一向都係我至愛,每一次去糖食店我都一定會點依一樣甜品。自從成功整左兩次雪葩之後,我就開始諗其實都可以係屋企自己整,諗左好耐終於今日落手,整左個好好味嘅芒果小丸子啦~


材料就只需要依兩樣咁簡單~


其實開頭我都一直搵緊啲小丸子可以係邊度買,當然係搵左好耐都搵唔到啦!最後都決定自己搓,其實都唔係好難,個做法都係同整湯圓咁,糯米粉加暖水搓,之後搓成細細粒。不過我嘅搓功唔係太好,所以就粒大粒細...哈哈哈~


之後就煲滾水,落小丸子,滾到滾啲小丸子浮面就即係熟啦~


用凍水浸住,等啲小丸子可以彈牙啲。再連水一齊放入雪櫃雪一陣備用~

先將一粒半嘅芒果切粒粒,放入雪櫃雪一陣備用~


再將兩個半嘅芒果用果汁機打成芒果漿,放入雪櫃雪一陣備用~

最後,將芒果漿放在碗上,再放啲小丸子同埋芒果粒,就係咁一個好好味嘅芒果小丸子就完成啦~


除左其中一個芒果酸左少少之外,整體都真係好好味,好有滿足感呀....呵呵呵!

沒有留言:

發佈留言