2013年5月11日星期六

預祝母親節晚餐

7 MAY 2013(TUE)

星期日先係母親節,不過因為當日有事要做,所以就揀左今日提早同小豬媽食預祝母親節晚餐啦!

其實原本我地都PLAN左去灣仔食齋,不過大家啲時間又好難就,第二日小小豬又要返學,小豬媽又怕太夜驚小小豬唔夠精神第二日返學,所以諗佢好耐,都係話叫我地夾錢俾佢買餸,等我地係屋企舒舒服服咁食餐好嘅。

當然,我係唔會俾小豬媽咁辛苦,所以我都有份煮。同小豬媽由下午開始一齊忙,一齊煮左個好豐富嘅母親節晚餐~


哈哈哈...以下啲餸係我負責呀!

一口小鮑魚~


蒜蓉粉絲蒸鮮魷~

電飯煲焗雞~


仲有我第一次煮嘅生菜包~


因為小豬媽啲豬肉係要自己啄先夠有口感,所以真係啄都我手都軟埋。不過辛苦都係值得,因為依個餸係最受歡迎呀....哈哈哈!

小豬媽主理嘅

勁好味嘅咖哩蝦,依個我都曾經煮過,不過總係冇小豬媽整得咁好食。今日係好日子,所以就交俾佢負責啦~

蒸大星斑~


炒菜芯~


合掌瓜粟米煲豬腱湯~


哈哈哈...咁好餸,睇吓小小豬食得幾招積~

一家人開開心心食飯,就係最開心嘅事呀~

話係慶祝母親節,不過就要兩位母親煮俾大家食。學小豬媽話齋,母親節都係一個藉口等一家人開開心心咁聚埋一齊食餐飯,只要見到大家食得開心,咁就唔會覺得辛苦,仲會好有滿足感添!

咁又係哦...見到大家讚賞我煮嘅嘢食時,我都真係好有滿足感,亦都好有動力去繼續學煮多啲嘢呀!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言