2013年5月12日星期日

番石榴雪葩

8 MAY 2013(WED)

整左又有新攪作,就係整左早幾日肥媽教嘅番石榴雪葩呀~

其實都冇專登打算今日整,不過係買餸時,係生果店見到啲又香又靚嘅番石榴,仲要係胭脂紅種,所以就買左少少試吓整啦~


做法真係勁簡單,先將蕃石榴放入雪櫃雪半日,因為要雪到啲生果好硬先可以用嚟打,所以我就放左上冰格。不過...因為各人嘅雪櫃都唔同,所以係雪嘅過程你都要留意住,小心睇住唔好雪到凍傷呀,到開始做時就切粒粒~

加半個檸檬揸汁


再加半碗砂糖~


用手動攪拌器打至漿糊狀~

就係我用緊攪拌器時,小小豬就即刻走過嚟,又話要幫手整。我見都係啲簡單嘅工作,所以就俾小小豬幫吓手啦,嚟個親子整甜品時間嘛!小小豬都算合作,叫都係幫我扶實支攪拌器同埋個盤,都算佢可以幫到手啦~


打至漿糊狀後就可以放入盒~

放入雪櫃雪約兩小時~

就係咁...一個簡單又好靚嘅雪葩就完成啦~

個味道真係唔錯,勁香番石榴味但又唔太甜。不過可能係加埋啲核一齊整,啲核又比較硬,所以食嘅時候會感覺到好多粒粒。所以我就覺得如果係切粒粒時將啲蕃石榴去埋啲核,咁食起嚟個個口感會好啲,咁就應該會仲好呀!

雖然一向我都唔多俾凍嘢小小豬食,不過大肥豬話與其俾小小豬食雪糕,不如整多啲雪葩俾佢食,可以食得健康又安心啲嘛!

我覺得自家制嘅雪葩係健康啲,起碼冇落任何色素或者防腐劑,甜度又可以自己控制,所以都真係幾啱小朋友食呢!其實唔止係番石榴,用其他生果都可以做到雪葩,所以等我時候,整多啲唔同味道嘅雪葩,等小小豬一飽口福!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言