2013年5月10日星期五

母親節親子勞作

5 MAY 2013(SUN)

小小豬間學校一向都冇功課要拎返屋企做,不過到左今個星期,終於都有功課做啦~

既然係一份送給媽媽嘅母親節禮物,所以我就將個任務交左俾大肥豬,等佢同小小豬嚟個親子勞作啦~


大肥豬負責設計同剪嘅部分,小小豬就負責貼貼啦~


小小豬好認真呀~


整整吓就係度傻笑,係唔係想冧C我呀~

經過佢地兩父子嘅努力,終於完成啦,一個靚靚花束~

哈哈哈...係整完嘅時候,啲漿糊都未乾就話要送俾我,真係俾隻豬仔冧C左啦!

雖然就係簡易左啲啲,不過都算係小小豬真真正正送俾我嘅母親節禮物,依份心意真係有錢都買唔到呀!





**我的微博..關注吧**


沒有留言:

發佈留言