2013年5月4日星期六

MyBB試用小隊-嘉寶的星星餅

3 MAY 2013(FRI)

首先要多謝MyBB試用小隊嘅PR姐姐邀請,等小小豬又有機會食到四款唔同味道嘅嘉寶的星星餅,包括有士多啤梨蘋果星星餅 、香蕉星星餅 、甜薯星星餅 和蜜桃星星餅~


其實係小小豬八個月嘅時候開始,我都已經開始有俾佢食。每次當佢做個乖乖時,我都會俾少少佢作一個獎勵小食。另外,佢食嘅同時,亦可以訓練一吓佢嘅小手指,等佢練習一吓“蟹鉗手”拎起啲細細粒嘅星星餅嘛~

當然,係小小豬未食之前,我都一定會先試左先,冇問題先安心俾小小豬食嘛!當第一啖咬口時,都會覺得有少少脆卜卜感覺,當加入口水後就會慢慢溶掉,所以唔會擔心會有吞食的情況出現。味道方面,打開樽就會聞到好香嘅生果味,但食落一啲都唔覺得甜,最好就係完全唔會範得好熱氣,食完亦唔會覺得好口乾呢!

當中的主要成份都係以燕麥粉、麵粉、維他命E、天然香料、鋅、鐵等,沒有加入脂肪、人造色素、人造調味料或防腐劑,而且糖分很低,完全適合BB食用呀~

由細細個就開始食,小小豬對星星餅係絕不陌生,睇佢一見到就即刻好雀躍攬到實呀~


睇佢食得幾招積~


依家佢開始大個仔,所以星星餅我作了另一個用途,就係訓練佢數數啦~


等佢一粒粒數完,啱晒先可以食呀~


如果我冇記錯,其實星星餅系列好似仲有一款車厘子味,依款我都有買過俾小小豬食呀!總括咁多種味道,小小豬就特別鐘意士多啤梨同蜜桃味,可能依兩款個味係最濃啦!

有興趣了解更多,可到以下網址瀏覽,http://www.nestle.com.hk/brands/Baby/Gerber/Pages/home.aspx





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言