2013年5月15日星期三

豉椒炒蜆

9 MAY 2013(THU)

哈哈哈...今日我依個靚太廚房又學識多一樣我好鐘意食嘅餸,就係豉椒炒蜆~


一直都以為豉椒炒蜆係好難煮嘅,所以都係唔敢自己煮,想食嘅時候就出街食啦!不過係上星期睇都市閒情時,有位廚師都煮依個餸,原來都唔係太難,所以都好想試吓。剛好今日見到啲蜆大大粒,仲要都係廿幾蚊一斤。見咁抵又咁靚,所以就買左斤半嚟自己試吓啦!

材料真係唔係好多,都只係用四樣(仲有加蒜頭我唔記得影埋相)呀~

先蜆放入大盆加1茶匙鹽,注水至蓋過蜆,最少浸一個鐘,等蜆吐沙出嚟,咁食嘅時候就唔會成口沙啦~

將半個蒜頭剁成蒜蓉,青椒切條~


先用油爆香啲青椒,備用~

大火燒鑊後落油,油熱後下蒜蓉及約兩湯匙的豆豉醬,一齊爆香~

然後下蜆,快手兜勻~


加少少水及鹽,之後轉中火繼續炒,炒至全部蜆開口~

最後用生粉埋個芡汁,加入已爆香嘅青椒絲,兜勻後就完成啦~


第一次煮都算係成功啦,食落都有坊間嘅七八成味道,不過我就覺得喊左少少,可能係落豆豉醬時重手左少少,下次減少少個分量,一定仲好味呀!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言