2013年5月17日星期五

士多啤梨雪葩

10 MAY 2013(FRI)

早幾日整左個好味嘅番石榴雪葩之後,成日都好想用其他生果再整。剛好今日買左個小蛋糕同小小豬嚟個小慶祝,我地又叫埋嘉汶表妹一齊返嚟食蛋糕,所以就有個動力再ENCORE,整俾嘉汶表妹試吓。

今日整嘅就係士多啤梨雪葩,我用左四盒士多啤梨,我估約有六十粒呀~


做法其實係完成一樣,先將士多啤梨放入雪櫃雪半日,雪到好硬先可以用嚟打。因為士多啤梨個SIZE都已經細粒,可以唔洗再細切啦!

根據上次個經驗,今次我地將士多啤梨個葉椗部分都切埋,等食嘅時候完全冇硬嘅感覺,口感會好啲呀~


就可以即刻打半個檸檬汁同半碗糖嚟打啦~


用手動攪拌器打至漿糊狀~



打至漿糊狀後就可以放入盒~


入雪櫃雪兩小時就食得啦~


不過,可能係啲生果嘅性質唔同,士多啤梨水份比較重,所以汁多啲,要雪多少少時間,同埋會快溶啲呀!

可能我地都係鐘意食士多啤梨,加上又揀啱啲又熟又香又甜嘅士多啤梨,所以真係好食到唔識形容,我覺得比上次個番石榴仲好食呀!不過,依家啲士多啤梨已經係屬於季尾,下次都應該未必會再買到啲咁靚嘅士多啤梨,所以士多啤梨雪葩可能要等下年先可以再食到呀!




**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言