2013年5月21日星期二

J-Plus的波波池

18 MAY 2013(SAT)

今日我地又去左個新地方玩,就係去左油塘大本營入面個J-PLUS玩啦!其實都唔係一個新地方,依個場都開左大半年,只係我地今日先第一次去玩呀!

入J-PLUS玩,當然最主要目的就係去個波波池。$40一節二十分鐘,不過今次我地俾多左一個成人費用($30),兩個人一齊入去陪小小豬玩呀!

依個波波池真係好大,都有好多嘢玩,不過小小豬都係至愛玩波波,睇佢玩得幾開心~


玩啲波波真係開心到傻左呀~


由於我地都只係買左一節時間,所以20分鐘轉眼就過左啦,又係時候BYEBYE呀~

小小豬都好乖,雖然佢玩得好開心,不過走嘅時候都冇話唔肯走,好乖乖咁同個波波池講BYEBYE呀!都算佢係GOOD BOY啦,依個場都算近我地,所以我應該會成日帶小小豬嚟依度玩呀!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言