2013年5月9日星期四

蒜蓉粉絲蒸鮮魷

4 MAY 2013(SAT)

早幾日睇左肥媽教煮餸個節目,係後半部分有個肥仔廚師教煮整鮮魷兩食。我都係好鐘意食魷魚,所以佢教嘅時候就特別留意。本身我對佢個炸魷魚鬚興趣大啲,不過就好似好難整咁。但見佢兩三下手腳就整完個蒜蓉粉絲蒸鮮魷,好似好易咁,都打算搵日煮番餐。

今日行街市買餸時,見到啲好新鮮嘅魷魚,所以今日就嚟煮新餸啦!

原來材料都真係好簡單(仲有牛油唔記得左拎出嚟影相)~

先將鮮魷洗淨,洗到佢白雪雪之後,就切片界花備用~


粉絲浸軟備用~


用牛油起鑊,然後將蒜蓉炒香成為蒜蓉汁,因為我想個味出啲,所以用左三分二個蒜頭嚟啄成蒜蓉~


將粉絲放入蒜蓉汁內,等啲粉絲入味先~


原本都只係將啲粉絲放上鮮魷面蒸,不過因為大肥豬勁鐘意食粉絲,我就浸多左少少。我就先將粉絲墊底,然後鋪上鮮魷,最後再放多一層粉絲及少少生蒜蓉~

蒸十分鐘就完成啦~


第一次煮真係好有成功感,啲鮮魷真係好鮮甜,啲粉絲又入晒味,就連平日都唔多會主動讚我嘅大肥豬都話好食,叫我一定要ENCORE,真係超級開心呢!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言