2013年5月7日星期二

第一次做MODEL

4 MAY 2013(SAT)

今日真係可以話係人生第一次,就係去做MODEL啦!以往影嘅都係自己去影,都係收藏為主,不過今日依一個真係好唔同,因為係幫人拍攝,所以話真係第一次做MODEL呀!

之前都有過去STUDIO影相經驗,第一次就係十八歲生日,小豬媽帶我去影攝靚相,印象中當時我地係傻傻地聽攝影師話要點做,都唔識得驚!另外兩次就係去影結婚相,有大肥豬陪埋我一齊影,當然係唔驚啦!

其實早前得到糖糖推薦,Hong Kong Medi Anti-Aging Centre香港醫學抗衰老中心就邀請我試做一個共四次療程,等我體驗佢地最新出的MediLASE 755nm無痛激光脫毛。有得免費做四次脫毛療程同時亦會幫佢地拍攝一輯宣傳相,等日後推廣及新中心開時用呀!

雖然開初都係15/16唔知參唔參加好,不過最好睇過已經開始試做嘅朋友回響都係正面,加上糖糖又引誘之下,所以就參加左啦!就係因為依個原因,今日同糖糖一齊上左去STUDIO影相啦!

官方相就可能未必同到大家分享,先看看當天拍攝花絮先啦!

開始前,當然化個靚妝啦~


糖糖好快就化完妝,所以就先影相~


我都化好妝,同糖糖嚟過合照先,不過真係好唔多似我地自己呀~


係等影相時,PR姐姐嚟同我地傾計做問卷,為左唔想攪到個妝,唯有咁睇嘢啦~


開始啦....講真...真係好唔習慣,自己都覺得好生硬,好似唔多自然哦~



影左大約幾十張相之後,我嘅任務完成啦!影完真係成身鬆晒,因為真係好緊張呢!

係我地離開前,PR姐姐又送左啲禮物俾我地呀~


有一支佢地公司出嘅冬蟲夏草保健藥丸~


仲有張半價COUPON添~


真係好多謝PR姐姐今日嘅安排,等我地有得玩之餘,又可以扮靚,真係玩得開心!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言