2013年6月1日星期六

第一次做小MODEL@the mini way

31 MAY 2013(FRI)

首先要多謝the mini way嘅MARKETING靚女姐姐邀請,今日小小豬終於都奉獻左佢嘅第一次,去左做小MODEL呀!

事緣係the mini way個WEBSITE內有一個BLOG,每星期都有個MIX & MATCH 教室,教吓我地點樣扮靚靚。今次小小豬嘅任務就係等姐姐同佢扮型仔嚟做示範啦!

有得做小MODEL,可以俾小小豬扮吓型仔之餘,又可以俾小小豬見識多啲,等佢多啲接觸吓陌生人,我當然都即刻答應。

最好就係地點都唔算遠,係佢地銅鑼灣蘭芳道店拍攝(即係蘋果商場旁邊)~

店鋪樓高兩層,佈置環境都好舒服。除左童裝之外,佢地都有賣好多益智玩具呀~

the mini way啲衫係來自好多唔同國家嘅品牌,好多時小模特兒出SHOW都係著佢地啲衫呀!我覺得佢地啲衫嘅質地、設計同CUTTING都好好。當然一分錢一分貨,價錢就會比平時買嘅貴少少,屬於中檔次啦!

小小豬一去到就已經即刻去拎玩具玩,攝影師姐姐都建議俾佢玩一陣,等小小豬WARM-UP一吓~

玩左一陣就開始拍攝工作啦,MARKETING靚女姐姐好用心咁同小小豬襯靚衫呀~


換衫仔都掛住同姐姐玩呀~


開始啦~


攝影師姐姐啲靚相就未睇到,因為要等佢地出左BLOG先有得睇,依家就睇住我地自己影嗰啲先啦!

第一套衫仔,好鐘意依條褲仔,好夏天FEEL呀~


換第二套衫啦~


哈哈哈...點知點解總係覺得小小豬著恤衫之後,即刻大個仔左好多呀~


第三套....唔好成日話我將小小豬扮女仔,因為佢著左粉紅色衫真係好靚仔呀~


最後一套...襯左一件波波外套,好有型~



我地大約用左一個半鐘左右就完成拍攝工作,整體嚟講今日小小豬嘅表現比我想像中都算好,始終都係因為放學之後食完午餐就嚟玩,平日依個時間都係佢覺覺豬時候,所以都曾經有擔心過佢會好扭計唔合作呀!

不過唯一就係小小豬都真係好難先可以企定定咁俾姐姐影,所以又增加左姐姐嘅工作量,真係唔好意思啦!

唔知係攝影師姐姐機中小小豬啲相會係點呢?真係有啲緊張添,等the mini way出左個BLOG之後,我再同大家分享啦!

如果大家有興趣知多啲the mini way,可以去佢地個網址http://www.theminiway.com/同FACEBOOK專頁https://www.facebook.com/TheMiniWay

沒有留言:

發佈留言