2013年5月27日星期一

終於DUCK左啦

26 MAY 2013(SUN)

想睇Rubber Duck真係可以話一波幾節,首先係第一次PLAN好行程嘅時候,巨鴨就病左要休息。到巨鴨病好左,就到旁邊嘅小鴨,其中一組被收起等周圍環境可以做檢查。到齊晒鴨仔,就嚟黑雨去唔到。

開頭都以為我地同鴨仔冇緣份,不過今日一切都好順利,所以我地終於都可以去見到Rubber Duck啦~


Rubber Duck真係好得意,睇吓我地幾興奮~

當然唔少得同啲小鴨影啦~


大家放心,我地係好愛錫依啲可愛嘅小鴨,所以小小豬同鴨仔影嗰啲相,都係我地抱住小小豬嚟影,絕對冇企上鴨仔度呀!不過見好多人(尤其係大人)又企又踏又坐上鴨仔上,都真係覺得小鴨好慘呀!

影完依個位置,我地就轉戰停車場上面睇鴨仔,咁可以全面啲!睇吓....真係勁多人呀~


不過依個位置真係勁大風,所以影少少就走啦~


最後去返海港城樓梯影側面~


其實依個位置影係仲靚呀~


依一隻鴨仔真係好利害,可以吸引到咁多人嚟同佢影相。其實我地都算遲嚟影,一心諗住都唔會咁多人,點知真係多人都嚇親,每一張相都係好辛苦咁迫入去影,所以話鴨仔嘅魔力真係好大,全城為鴨瘋狂呀(當然...我地係其中一份子啦...哈哈哈)!

沒有留言:

發佈留言