2013年5月18日星期六

足料三文魚炒飯

11 MAY 2013(SAT)

自大肥豬睇完肥媽教煮炒飯嗰一集之後,成日都叫整炒飯佢食。雖然炒飯都係一件好似好易整嘅事,不過總係覺得好似好難,但其實我都幾怕。一嚟炒嘅時候要不停炒,真係會炒到手都軟,二嚟我真係好怕控制個火,因為都曾經炒燶過一次,真係唔多敢再試。所以之前係屋企食嘅炒飯,都係大肥豬負責,我.......怕怕啦!

雖然係怕,不過既然大肥豬又鐘意食,所以我點都要學再試吓。

今早買餸時係壽司店見到剛剛新鮮出嘅三文魚骨,所以我就買左兩份,係小豬媽教路之下,整左個勁足料三文魚炒飯啦~


話明係足籵,當然係要好多餸啦~


先將啲三文魚骨煎香之後拆肉(我覺得成個炒飯最花心機就係依個步驟),切左粒嘅午餐肉同火腿都要煎熟先呀~


由於大部分餸都已經炒熟,所以主要都係炒飯。先燒紅個鑊,等啲油熱左之後,就落飯炒勻,炒到啲飯冇一舊舊嘅時候,就落蛋汁。依個時候一定要快炒,因為等啲蛋可以均勻啲同埋唔好燶。最後放入栗米、三文魚肉、午餐肉、火腿及菜絲,再加少少鹽,炒至所有餸都均勻之後,咁就完成啦~


可能係曾經失敗過,所以見到依碟咁靚嘅炒飯,加上大家食得咁滋味個樣,真係特別有滿足感呀!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言