2012年10月10日星期三

SO SWEET

5 OCTOBER 2012(FRI)

由於依個月開始我冇俾小小豬搭校車返學放學,我自己湊。就係因為咁,我就冇得陪小豬媽去做針灸療程。

就係今日小豬媽睇完醫生返嚟,就買左依份禮物送俾我呀~


嘩....真係超驚喜,係我至愛嘅和果子糖糖啦!

事緣上次同小豬媽覆診完,我地去左CITYSUPER行街時,當我地排隊買完俾小小豬嘅ABC粉之後,我就係另一邊見到依一隻糖,當時都已經好想買,但因為已經有好長嘅人龍,加上我地又趕趕地時間返去接小小豬,唯有就唔買,等有機會先買嚟食。

估唔到事隔都兩個星期左右,小豬媽仲會記得買俾我,真係勁甜呀!

甜嘅唔係糖糖(當然啲糖真係好好味),而係個心意,真係容許我唱一句:世上只有媽媽好!


**我的微博...快啲嚟關注我地啦**

沒有留言:

發佈留言