2012年10月20日星期六

參觀開放日

13 OCTOBER 2012(SAT)

其中一間小小豬所報嘅幼稚園有進行開放日,所以就帶小小豬去玩吓,順便可以參觀吓學校環境~

由於係小學部同幼稚園部一齊舉行開放日,小學部嘅攤位遊戲都唔太啱小小豬玩,所以我地集中都係去幼稚園部遊戲玩,不過都得三個GAME玩,雖然係少左啲,不過個傻豬他都玩得幾投入呀~


玩完仲有禮物收添...好味棉花糖一支~


玩完遊戲,就俾小小豬周圍行吓,等小小豬對環境熟悉一吓,到佢下次嚟面試時都唔會咁生保嘛~


整體上依間學校個環境我都覺得幾好,正係我鐘意有室外大操場嘅地方,唔洗成日困係室內。所以以環境嚟講,我對依間學校感覺都幾好呀!


**我的微博..關注啦**

沒有留言:

發佈留言