2012年10月9日星期二

第一次針灸

3 OCTOBER 2012(WED)

我自覺都真係幾冇用,做左FTM一個月多啲啲,就開始受傷啦!

半個月前開始感覺到右手手腕痛痛地,照計我都冇做過啲扭傷嘅活動,所以起初都不以為言,只係係好痛嘅時候食止痛藥。不過,過多一個星期,痛嘅密度又多左,所以小豬媽就就話可能係因為抱小小豬上上落落,所以整親,叫我快啲去睇醫生。(冇錯....依個百厭豬依排真係成日都扭抱,尤其返左學之後,情況就好似嚴重左。不過我估都可以因為佢仲未習慣返學,冇乜安全感,所以先會咁。希望佢慢慢可以減少啦!)

睇過西醫食左幾日藥都好似冇乜改善,所以最後大肥豬就建議我去睇吓中醫嘅骨科,做吓針灸同推拿,希望可以有改善。

就係咁,我今日就做左人生第一針啦~


講真,當個醫師叫我瞓上張病床時,我地真係驚驚地,始終都係未做過,都有啲驚嘛!不過醫師手勢真係非常之好,針依六針我都唔覺得痛,只係有少少麻痺感覺。

針左半個鐘之後,醫院又幫我做推拿,做完之後真係覺得好左好多,手腕嘅痛都好左好多。可能我傷勢都唔算嚴重,醫師都冇安排我覆診,希望之後都唔洗再嚟,手腕唔會再痛啦,因為手腕痛真係好辛苦呀!


**我的微博...快啲嚟關注我地啦**

沒有留言:

發佈留言