2012年10月27日星期六

開始作戰

27 OCTOBER 2012(SAT)

話說半個月前先開始為小小豬K1填入學申請表努力,咁快到左今日就開始要去面試,今日我地去左深水埗區某龍校IN呀!

回想起上年第一次去IN,我都真係非常緊張,仲記得入課室時成個人都震晒咁。不過今日帶小小豬去面試時,心情真係輕鬆左好多,本著帶小小豬去玩嘅心情,真係完全冇壓力呀!

面試嘅小朋友實在太多,雖然我地都有登記到,不過都要係門口等左二十分鐘左右先可以入到校門,真係覺得有少少誇張。入到學校,仲要等老師叫NO先可以入課室。不過好在可以係個小操場上玩吓,睇吓有得玩嘅小小豬幾開心~

大約再等多二十分鐘,終於都到我地入課室面試啦!今次面試可以兩位家長陪,以小朋友玩玩具,老師從旁問問題及觀察小朋友反應。

講真....小小豬嘅表現都唔係太好,係玩玩具方面都叫做OK,玩兩種玩具都可以玩到。不過佢啲 怕羞就成為佢嘅弱點,有時老師問佢問題時,都好似怕怕羞羞咁好細聲咁答,我地就話對得佢耐知道佢講乜,不過老師就好似聽唔到小小豬講乜(依度實行扣晒分啦)。

面試大約三分鐘左右就完,如果你問我,我都覺得可以取錄小小豬機會都唔係太大,始終面試時未能發揮佢最好嘅一面,反而俾老師見到佢怕羞一面。加上我地周圍嘅小朋友都好似比小小豬大個啲同醒啲,學位又唔多,所以都真係可以打定輸數啦!

今次都係第一次面試,仲有好幾個嚟緊,我地要吸收今次嘅經驗,希望可以同小小豬補救一吓,下次再去其他學校面試時一定會有好表現呀!

不過...話事話,等入課室面試時,加加埋埋都等左半個鐘有多,而面試時間又只係得三分鐘。小朋友等咁耐先去IN,真係等到等到悶,又點會有耐性係同老師見面時有好表現呀!有冇啲媽咪朋友仔可以教吓我,點可以係依幾分鐘將小小豬嘅能量爆發出嚟呢?

當然都係嗰句:平常心....當去玩,唔好有咁大壓力俾自己同小小豬呀!







**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言