2012年10月16日星期二

復課啦

11 OCTOBER 2012(THU)

病左咁多日,見小小豬今日都OK晒, 所以終於可以返學啦!

係上學途中仲係巴士上好開心咁係度唱拍手歌仔添~



請左三日病假,加埋星期六日,都一共有五日冇返學,開頭我都好驚小小豬會變返扭計豬,一定扭爆啦!

結果呢......我送返學過程就冇扭計,當我準備離開課室時,小小豬只係用唔捨得嘅表情望住我,好快就識得拎玩具返埋自己位坐好玩。放學之後問返老師,老師都話小小豬表現都好好,冇因為冇返幾日學而扭多左計。

唉...都唔明白小小豬都已經返左兩個月學,話佢唔鐘意返學又唔係,成日都係屋企做返學校教嘅嘢出嚟,又成日唱老師教嘅兒歌俾我地聽。但到依家仍然都會間唔中係學校扭計,雖然老師都話係啲少扭,唔算好嚴重,不過都真係有時俾佢激C呀!


**我的微博...快啲嚟關注我地啦**

沒有留言:

發佈留言