2012年10月17日星期三

兩母女嚟SHOPPING

11 OCTOBER 2012(THU)

今日小豬媽下午先去做針灸,所以小小豬放學之後食好午飯,等佢瞓好午覺嘅時候,我就可以陪小豬媽去睇醫生啦!

做完針灸,小豬媽話想行一陣,加上見LULU妹係皇室堡影左啲HALLOWEEN米奇,小豬媽就話想去影吓,所以我地就去影啦~


影完相就同小豬媽TEA一TEA,之後就去反斗城行吓,行得反斗城,當然係為小小豬而行啦!就係咁...小豬媽又買左兩份禮物俾小小豬啦~


牙刷就知道啦,點解買套荼煲呢?依啲都係女仔玩意,點解會買俾小小豬?哈哈哈...係下一篇網誌就開估啦!

行完街街時,我就經TIMES SQUARE搭車返屋企,就見到有怪誕復活狗佈置,所以又影一番啦~


雖然都只係短短兩個鐘,不過有得行街、食嘢又可以影相,都真係好開心呀!

平日因為要湊小小豬,所以每日都係著TEE同牛仔褲,冇得扮靚。所以就趁今日陪媽咪去覆診,可以著新衫扮靚靚啦!我套新衫靚嗎?


**我的微博...快啲嚟關注我地啦**

沒有留言:

發佈留言