2012年10月3日星期三

中秋節 新髮型

30 SEPTEMBER 2012(SUN)

原本PLAN好左依幾日假期帶小小豬玩,不過因為小小豬仲有流鼻水同咳,帶左佢去睇醫生(已經係一個星期第二次啦...唉),所以真係邊度都唔洗去,留係屋企休息。

係屋企冇特別嘢做,大肥豬話見小小豬頭髮已經好長,所以我地個中秋節目就係幫小小豬剪頭髮啦!

依個小小豬又點肯乖乖坐定定俾我地剪,我就負責捉住小小豬,大肥豬就剪,經過我地努力,小小豬個新髮型終於都完成啦~


以大肥豬第二次操刀嚟講,個新髮型都唔差,只係差個前額仲長左少少(因為小小豬郁得好緊要,怕整到佢對眼睛呀),不過整體上都真係VERY GOOR呀!

原本夜晚要落奶奶度做節,不過食左藥嘅小小豬瞓到好似昏迷咁點到唔醒,所以唯有我地都冇去奶奶度食飯。

小小豬瞓到成九點先起身,見佢都OK精神,所以都落樓下公園仔行個圈,都叫做感受吓中秋氣氛啦~



**我的微博...快啲嚟關注我地啦**



沒有留言:

發佈留言