2012年10月22日星期一

泥膠樂

21 OCTOBER 2012(SUN)

早幾日幫小小豬收到PR姐姐送嘅禮物,係一SET泥膠同工具嚟呀~


實不相瞞,我都想買泥膠俾小小豬玩好耐,不過就仲未揀啱買邊個牌子,始終覺得泥膠係用手仔嚟玩,如果一不小心就放入口,就係好危險啦(當然...我地陪小小豬玩時都一定好小心睇住佢,所以發生機會都應該唔大。不過小心為上,都一定要好好考慮嘛)!後來得到PR姐姐邀請,我又上網睇過,知道依個牌子係德國牌子,外國出品都應該安全,所以我都好放心俾小小豬玩啦!

見今日有時間,所以就開工玩泥膠~


可能小小豬都係初接觸,所以初時都唔太願意玩。不過對啲工具就好有興趣,拎住嚟玩呀~

經大肥豬教左一陣,終於都肯玩啦~




睇吓小小豬玩得幾投入,仲吹埋口水波添~


今日都係第一次俾小小豬,所以都係俾佢猜吓、搣吓咁,接觸吓泥膠,打算都係下次先開始教佢整公仔。當大肥豬整過一次圖形俾小小豬睇之後,小小豬都可以自己整啲圖形出嚟。依個三角形係小小豬自己整呀,都算叻叻啦(不過...其他圖形就仍需努力)~


今次第一次玩,雖然小小豬都未係好完全識玩,不過都叫做鐘意玩,等佢慢慢玩多啲就可以開始教佢砌多啲唔同嘅嘢,希望可以發展一吓佢嘅創意同腦力啦!

真係要再一次多謝PR姐姐對小小豬嘅厚愛!


**我的微博..關注啦**

沒有留言:

發佈留言