2012年10月4日星期四

新公園

1 OCTOBER 2012(MON)

尋日成日都冇乜點放過電,見今日小小豬都比較精神啲,所以都係時候要放放電。不過,小小豬始終都仲係唔舒服,所以唔敢去太遠。最後大肥豬帶左我地去屋企附近個新屋村(其實都唔係新,只不過我地之前冇行過)入面個公園仔玩啦!

個傻豬仔有得玩就開心啦~


我覺得依個公園嘅設設施比我地屋苑個設施好好多,又多元化啲,又有好多其他小朋友一齊玩,所以感覺上小小豬係玩得開心好多呀~


唔止小小豬開心,睇吓大肥豬笑得幾燦爛,所以我成日都話有小小豬係身邊嘅大肥豬就係最開心呀~


雖然話小小豬有返精神,不過始終都仲係唔舒服,加上又開始有風,所以我地玩左半個鐘左右就走啦!其實依個公園唔止依個兒童遊樂園地,另一邊都有一個,所以有時間都會再帶小小豬嚟玩過,等佢又可以同多啲朋友仔一齊玩啦!

題外話:大家有冇發覺小小豬有乜唔同左呢?唉...咪就係個鼻仔損左囉!因為前幾日返屋企途中,有個百厭豬行路走得快,扑親整到,真係俾佢激C呀!不過,我覺得小朋友係要扑吓整損吓咁先成長,只要唔傷大雅,我都覺得OK可以接受,當俾佢一個小教訓,等佢下次唔好走咁快。不過....相信依個小小豬仲未得到教訓,因為依然係鐘意走!


**我的微博...快啲嚟關注我地啦**

沒有留言:

發佈留言