2012年10月14日星期日

落晒型

9 OCTOBER 2012(TUE)

小小豬尋日食左一日藥,肚痌嘅情況都已經改善左好多。唔知係唔係啲藥嘅威力好利害,所以小小豬食完藥之後都冇嚟神氣,今朝早食完藥同奶奶之後,完全提唔起勁去玩,只係識瞓左係張梳化度,見到佢個樣都真係好肉赤呀~


基本上隻豬仔依幾日都完全冇胃口,食少少白麵包,食幾啖白粥就唔肯食,今日都叫做好啲啲,放塊麵包係佢張枱仔,都叫做肯自己拎嚟食(不過....都只係限半塊,平日隻為食豬閒閒地都食食一塊面呀)~


依幾日都係食白粥,可能啲粥冇味道,加上小小豬個肚仔又唔舒服,所以都唔肯食。前幾日為左想佢食多少少,我都真係放上對佢嘅規矩,唔洗佢坐定定,俾佢邊玩邊等我餵食。我都知咁係唔啱,不過想佢食多啲都冇辦法啦!

不過,今日小小豬好乖仔,食粥粥時係坐定定自己食呀~

當然,食量真係少左好多,比平時真係少左三分一呀!

唉.....咁樣病一病,冇胃口唔食嘢,加上又落晒型,見到佢咁真係心都痛埋,真係寧願病嗰個係我,唔好要小小豬咁辛苦呀!


**我的微博...快啲嚟關注我地啦**

沒有留言:

發佈留言