2012年10月1日星期一

大個仔 自己拎

28 SEPTEMBER 2012(FRI)

每日小小豬落校車第一時間就係除左件冷衫仔,之後就會將個書包俾左我。人仔細細就拎個斜咩袋,個書包都大個佢,唔係好方便咁。(真係唔明白點解佢地學校唔改用背包式,方便啲小朋友嘛)

今日初時一如過往咁,我幫小小豬拎個書包仔,不過行左幾步,小小豬突然要搶返個書包自己拎,點都唔肯俾我幫佢拎呀~


睇吓佢...星期五個書包就係最重嘅,拎住個大書包行得幾辛苦~




個傻豬仔又真係可以拎住個大書包返屋企呀~

雖然個書包真係好重(以一個兩歲小朋友嚟計),不過既然佢肯自己拎,當然俾佢自己做啦。一嚟可能係老師係學校教過,我當然要配合吓啦,二嚟我唔可以做怪獸家長,吓吓照顧周到,要等佢細細個開始明白自己的事自己做,希望可以養成個習慣,唔好成為王子啦!

係見小小豬搶書包行返屋企嗰一段路,忽然間感覺小小豬好似大個仔左,唔通返左學真係有咁大影響力。

已經唔可以再以一個BB嚟對待小小豬,因為佢已經成為一個小朋友啦!


**我的微博...快啲嚟關注我地啦**

沒有留言:

發佈留言