2012年10月12日星期五

迪迪尼黑色世界

6 OCTOBER 2012(SAT)

原本迪迪尼MA有兩次優先試玩黑色世界,不過嗰兩次都有入唔到去,所以唯有睇朋友仔啲相嚟止咳先。唔睇都冇事,一睇到啲靚相,真係好心急想快啲入去玩。不過...因為我想入夜場最想都係玩鬼屋、影公仔同埋影啲鬼鬼。就係因為咁,大肥豬就唔俾小小豬入,就話叫我搵朋友入去玩,佢自己就係屋企湊小小豬。所以我就約左同樣有MA嘅好友CARMEN陪我入去玩啦!

入樂園第一時間當然就去新鬼屋玩,人都唔算多,所以我地排左半個鐘左右就玩到,整體上都真係幾好玩(唔講太好啦,因為好多朋友仔未去玩,我講左就冇驚喜啦),雖然唔算太驚,不過我都好冇用咁全程都捉住CARMEN隻手...哈哈哈~

見時間尚早,所以我地就再戰第二間鬼屋,排左十五分鐘左右,不過前前後後都係強國人,感覺真係麻麻地。雖然上年都有玩過,都知道有啲乜出現,不過都總係要捉住CARMEN隻手好安心啲呀~

夠鐘去影公仔啦,不過佢地截龍真係截得好快,所以第一ROUND都只係影到兩隻呀~

第二ROUND要九點幾先有得影,所以我地就先休息一陣醫吓肚,個份就係續MA時送的贈品(不過唔包飲品)~

食飽飽就係影相時間,就周圍行吓,影南瓜同啲鬼鬼先~


仲有時間就飛返轉灰熊山先,CARMEN真係冇介紹錯,夜晚飛真係好FEEL啲呀~

係我地行去等影第二ROUND公仔時,剛剛放煙花,我就貪得意影幾張,估唔到都影得幾靚呀~

第二ROUND嘅公仔~


原來每日都只係出四款特別版公仔,所以就冇得同DUFFY&DONALD影啦!希望仲有機會入嚟,可以同埋佢地影到啦!影埋公仔,我今日想做嘅嘢都已經做晒,真係勁滿足啦!

收獲...貼紙~

收獲...糖糖,不過好似比往年派少左呀~

除左我玩之外,CARMEN仲送左啲禮物俾我同小小豬呀~


真係好感謝CARMEN陪我入去癲,因為今次都已經係CARMEN第四次入黑色世界,仲要充當我攝影師幫我影靚相(因為我部傻瓜機壞壞地影唔到呀...嗚嗚嗚),唔知點報答,唯有叫小小豬咀啖補數啦!

今日影嘅相又點會咁少呀!我先分享由我部C吓C吓嘅傻瓜機同IPHONE影嘅相先,等CARMEN俾啲相我之後,再同大家分享啦!

ANYWAY,真係要再一次多謝CARMEN陪我去玩,如果有機會的話......可以再約埋我一齊入去玩呀!


**我的微博...快啲嚟關注我地啦**

沒有留言:

發佈留言