2012年10月2日星期二

有樣學樣

28 SEPTEMBER 2012(FRI)

星期五又係我為小小豬埋頭苦幹嘅日子,因為學校會派返手冊同通告,又要著手幫佢填填填啦!

就係今日我開張枱仔為小小豬填緊仔仔嘅通告時,個傻仔見我開枱寫字,自己就去搬佢張私家枱係我旁邊,又拎啲紙筆出嚟,學我一齊寫字呀~


佢真係好認真咁寫字呀,當然....啲字就只有佢自己明白係寫乜啦!

依家都真係覺得小小豬啲模仿能力好強,好多時我地做乜,佢都會自動自覺咁好快可以做跟住我地做,有時佢嘅模仿力都真令我有啲驚,好驚我唔覺唔覺做左啲唔好嘅嘢,俾佢學到(雖然我都冇乜唔好嘢,同埋都已經好小心...不過都好驚有一啲少事俾佢學到呀)。

好多人都話小朋友就係一面鏡,我地大人做乜佢地就會做乜,我依家都深深咁相信依一句話。加上小小豬依家係兩歲正處於反叛期,我地要再努力做個好榜樣,希望可以慢慢咁令小小豬可以成為一個好寶寶啦!

認真過後,小小豬又嚟開始激動,佢激動嘅唔係啲百厭事,係佢好情緒高漲咁唱歌呀~


我聽左好多次,終於知道小小豬係唱緊『快樂笑笑』依首兒歌,相信都係學校依排教佢唱依首歌,所以佢就成日都唱啦!

BTW....由於學校買嗰隻CD係冇『快樂笑笑』依首歌,我見小小豬唱得咁開心,好想多啲俾佢聽,等佢可以熟練啲呀!不過我上網睇過又搵唔到依首歌,又未有時間可以出去搵,所以我想問,唔知有冇其他媽咪朋友有依隻歌呢?如果有唔知可唔可以借俾我,或者俾依首歌嘅MP3我呢?我都知咁唔係幾啱,不過為左小小豬,相信大家都唔會介意嘅....麻煩晒呀!


**我的微博...快啲嚟關注我地啦**

沒有留言:

發佈留言