2012年10月6日星期六

踢波波

2 OCTOBER 2012(TUE)

尋日我地行去個新公園玩嘅時候,見到對面有一個球場,所以就話搵日帶小小豬嚟踢波玩吓。

見今日都冇特別地方去,所以就同小小豬換左件戰衣,去跑跑踢踢去放電~


個傻豬仔真係好似模似樣,成個足球員咁呀~


同場另一邊有班哥哥係度踢波,個傻豬又走埋去,好似想踢埋一份咁呀~


當然....即刻捉走佢啦,都係同大肥豬玩返自己個波好啲~


睇吓個傻豬仔俾DADDY入左一球,個樣幾唔開心~

小小豬話:點解我射唔入呀~


玩左一陣,見小小豬都玩到濕晒,所以都即刻返屋企洗白白啦!

某程度上依個地方都幾好,所以都應該會多啲嚟玩,等小小豬除左有公園之外另一個放電地方。

不過......一定要等我買左個小足球先,唔知係唔係小小豬見到啲哥哥踢個足球同佢嗰個唔同,所以唔多肯踢自己嗰個,成日走去追哥哥嗰個,真係俾佢激C呀!


**我的微博...快啲嚟關注我地啦**

沒有留言:

發佈留言