2007年12月10日星期一

開心迪迪尼之旅 - PART 1

尋日同大肥豬老公去左迪士尼玩左成日,真係只可以用三個字形容  - 勁好玩!

其實今次都已經係第三次去迪迪尼,不過前兩次都係開幕之後一個月去過,同埋都有好多人一齊入去玩。今次個心態就有少少唔同,因為係得我同大肥豬兩個拍拖去,仲要係新婚後去,所以好似浪漫少少啦!

今次係因為迪迪尼換左個新佈置叫 - 迪士尼雪亮聖誕,所以一入到去就好感受到聖誕氣氛。尤其係一行入美國小鎮大街,見到好多卡通人物著晒聖誕版嘅裝扮,心情真係完全好輕鬆,好似入左童話國咁呀!

一向鐘意影相嘅小肥豬當然唔放過同聖誕版公仔影相啦!不過排隊又真係好長龍,尤其係米奇同米妮,真係排左成45分鐘有多,不過D公仔咁靚,都值得呀!

因為時間關係,當我第二個時段找唐老鴨影時,DAISY已經去左休息啦!所以就只可以同唐老鴨影相,不過,唐老鴨都好靚,好多古怪POST呀!

原本打算繼續影落去,去同聖誕高飛影相,不過去到已經CUT左人龍,冇得影啦!真係有少少美中不足,不過我一定會再入去影埋佢地呀!

影完相之後,我地就四周行吓先啦!點知俾我見到史迪仔同牛仔牛女,所以我就一支箭咁飛去排隊影相,排完史迪仔又飛去排牛仔牛女,因為依兩個新公仔係我前兩次入嚟都冇,所以一定要影影影呀!

影左一陣相之後,肚仔餓啦~~所以我地就去左灰姑娘餐廳食野啦!記得上兩次都係得好少款揀,仲要麻麻地。今次真係多左好多款野食,仲好豐富呀!所以我地都食到飽飽咁再去玩呀!

係等睇巡遊前,見有時間就去左行精品店,真係好靚呀~~好多野都想買,尤其係D盒仔,真係好鐘意呀!我都忍唔住拎起影相呀!


不過大肥豬話買依D盒仔唔太實用,所以冇得買呀!不過我地都買左兩件童裝衫仔俾兩位小朋友,又買左幾個鎖匙扣送俾LULU妹同嘉汶表妹。

我都有份小禮物呀,就係大肥豬老公送俾我嘅MARIE頭飾。買左之後,我仲即刻戴上頭扮可愛呀!哈哈哈~~原本都覺得有少少貴,不過大肥豬知道我勁鐘意MARIE,又叫我次次去迪迪尼都帶埋去戴,咁就抵番晒啦!

買晒戰利品之後,就開始睇巡遊啦!可能我地冇一早霸位,所以都唔係太前,但都好感受到開心氣氛,聽到D音樂成個人都好興奮。

當巡遊完畢,兩旁開始嘖白色泡泡,成個落雪嘅氣氛,感覺真係好正呀!

之後我地就向遊戲出發,等係PART 2 同大家講啦!

沒有留言:

發佈留言