2007年12月13日星期四

真的捨不得

尋晚返左小豬媽屋企食飯,印象真係好深刻,真係好唔捨得呀!

其實婚後都已經係第二次番屋企食飯,上次可能因為同埋契大佬一家一齊食,所以大家一齊有講有笑咁走,個心都冇咁唔捨得。

不過尋晚走嗰時係得我地兩公婆,所以攪到我諗起好多野,諗起小豬媽同小豬爸平日點錫我、平日我係屋企嘅生活…同佢地一齊生活嘅野都一吓間湧現係個腦入面 - 一放工返屋企就可以好FEEL咁訓係梳化度睇電視,一係就玩電腦玩到等食飯,之後又繼續玩..繼續睇,食飯時又成日有講有笑,又有小豬媽日日都幫我整愛心飯盒俾我返工食...夜晚等整人番屋企先訓得安心,仲有好多好多野..

終於都係搭車途中忍唔住喊左出嚟,個吓都嚇親大肥豬,仲要佢不停咁安慰我先,個心情先叫好少少呀!

雖然我差唔多日日都可以見到小豬媽,因為我日日放工都約左去TEA吓先番奶奶度,平日分手時都總有少少唔搭得。

但係唔知點解尋日自己會咁,可能真係仲未完全習慣冇左屋企人係身邊,尤其係由自己屋企離開,真係好唔捨得呀!

真係要多D返屋企食飯先得啦!

沒有留言:

發佈留言