2007年12月3日星期一

大囍日子 - 上頭

食完晚飯之後,就返屋企執多少少野,就開始等上頭啦!

除左我地一家人之外,姑姐同嘉汶表妹都一齊參與我依個上頭儀式。

等到足夠就開始上頭啦 !

依個咁重要嘅上頭儀式當然由小豬媽進行,當係準備嘅時候,一直都冇事,個心都好平靜。當小豬爸親手派利是俾我時,個心都開始有少少戚戚地感覺(因為真係第一次由小豬爸手上拎利是,之前新年都係由小豬媽負責呀!)之後又當梳到第三梳時,終於都忍唔住喊左出嚟呀!(真係醜怪)

心情平靜左一陣,就開始食湯圓。我就食拜過神嘅三碗湯圓,都有九粒咁多呀,好在小豬媽自家整嘅湯圓唔係好大粒,咁都好少少~~

睇吓我地食湯圓幾開心!

上頭完畢就可以開始佈置屋企啦!好在有細路同嘉汶表妹幫手,好快就完成左啦!

整好晒啦~~真係有好實在結婚嘅感覺啦!

聽日就係啦~~~好緊張呀!

我依家就要訓,希望可以訓得著啦!

沒有留言:

發佈留言