2007年12月14日星期五

有新電腦用啦

由於大肥豬屋企部電腦都已經好OUT..OUT..OUT,所以依幾日想裝番個MSN玩都唔得…所以日日都係睇吓自己個BLOG之後,就冇乜做其他野玩(因為部機又真係LOAD得幾慢,攪到冇晒心機),所以都幾悶呀!

不過由今晚開始就可以唔同啦~~因為大肥豬已經買左一部新電腦俾我,仲係尋晚安好晒D野,等我有得好ENJOY咁玩啦!

我第一時間就即刻安番個MSN,咁大家又可以見到我ONLINE,同D朋友仔傾計...真係開心呀!

其實我地一早都有打算買新電腦,不過開頭都打算係新屋先買,費時搬來搬去嘛!

不過大肥豬知道我平日好鐘意玩電腦,依幾日見我冇得玩怕我會超悶,所以就提早買俾我,仲要買左番嚟先話我知呀!

哈哈~~大肥豬今次真係抵錫呀!

沒有留言:

發佈留言