2007年12月23日星期日

大囍日子 - 回男家

經過半個鐘嘅車程,好快就去到大肥豬家啦!

一入到屋當然要同老爺奶奶影番張相先,第一次改口叫老爺奶奶,仲要好大聲咁叫,真係好唔習慣呀!

之後就開始拜神,不過就因為我地預先冇預計需要都幾多時間,所以都攪到有少少失去預算。你地都唔知我嗰時個心幾驚...怕時間唔夠呀!

完成左拜神儀式,就要敬茶啦!

原本大肥豬個家族都幾大,因為佢係排第八。不過因為嗰日早上好多哥哥都要返工,所以早上都係敬茶俾老爺奶奶同一位做兄弟嘅阿哥,其他就留係夜晚酒樓先敬茶啦!

完成儀式,當然又要影番張靚相啦!

好在完成晒所有儀式同影相之後,個時間都俾我預期中遲左少少,所以就同埋班兄弟姊妹急急腳去酒樓食LUNCH。

我就利用依個LUNCH時間,留左係酒樓入面間新娘房換婚紗啦!好在大姈姐都有拎少少點心俾我食,但嗰時都真係冇乜胃口食啦!

不過因為時間關係,攪到化妝姊姊都冇乜點食野就要幫我轉妝,又幫我換衫,等做伴娘嘅嘉汶表妹可以食多D野.....真係唔好幾好意思呀!

仲有部分回男家相,放左入婚網相簿入面,Click 嚟睇下啦!

沒有留言:

發佈留言