2007年12月9日星期日

大囍日子 - 禮物篇

因為之前將所有婚禮用品叫小豬媽幫我拎晒番屋企,所以連一D朋友仔送嘅小禮物都一齊拎埋番去。

係回門當日都有睇過D禮物,不過就冇時間慢慢睇同影相,所以要留番今日去小豬媽屋企食飯,先有時間慢慢睇。

好啦~~等我慢慢講吓D禮物先。

依份係BLOG友仔 ~ 車車送俾我呀!因為佢知道我依排愛上左迪迪尼,所以就去迪迪尼時買左依份靚靚擺設俾我。真係好靚,好鐘意呀!我會留番新屋佈置用呀!


第二份就係BLOG友  ~ 叻叻送俾我呀!係一SET好香嘅洗白白用品呀!哈哈~用左真係好香,好鐘意呀!


依份禮物收時真係好驚喜呀!因為係我一位係BLOG上相認番嘅中學舊同學送呀!依位朋友仔真係好有心,係冇通知我情況吓,突然上左我婚宴酒樓送依份禮物俾我,真係好開心同好驚喜呀!


依份小禮物就最奇怪,因為開頭完全唔知係邊個送,佢仲好有心知道我個最愛係玉桂狗,所以一直都以為係識得我嘅朋友仔送。點知問問吓又冇人回應哦!最後終於都找出個送禮者啦,原來係其中一位兄弟嘅女朋友送,因為依位兄弟曾經問過大肥豬我鐘意乜公仔,所以就專登叫佢女朋友送俾我地,真係細心啦!


依本日式結婚相簿就係我細姨送,佢仲好攪笑咁叫我用依本相簿放晒同佢地影嘅相呀!


依一份就係我最驚喜....最開心....禮物,就係由小豬媽送嘅迪迪尼全年通行證,仲要係任何時間都可以去呀!

當我地敬完茶送完金器之後,小豬媽就拎左依兩張全年通行證出嚟送俾我地,嗰吓係完全唔知講乜,只係知道好開心同驚喜...總之就係感動,內心只係感到小豬媽真係好鍚我....真係好唔捨得佢,又要忍住喊...所以真係唔識講啦!


其實仲有一份禮物,就係嘉汶表妹送左一隻鑽石介指俾我,依份禮物當我預備上頭前佢送俾我。一打開個盒仔,真係好感動,因為佢都係剛剛出嚟社會做野,就要佢買份咁貴嘅野俾我,真係好開心....不過因為個SIZE太大,要拎去改,遲D先可以俾大家睇啦!

沒有留言:

發佈留言