2007年12月4日星期二

終於完成婚禮

籌備左一年有多嘅婚禮,終於都係尋日完成左啦!

當日一切都幾順利,係中途有少少意外美中不足!

不過整體上都好開心,感覺上時間真係過得好快,好快就完成晒當日嘅活動,係晚宴結束時,雖然係好倦,真係有少少唔捨得呀!

係度真係要好多謝當日有份幫手嘅兄弟姊妹、親戚朋友....總之好多人要多謝啦!尤其係一班BLOG友仔,佢地真係好有我心,專登請假參加我嘅註冊儀式。

真係好多謝你地呀.....小賢、小M、車車、叻叻

依家俾小小相大家睇住先,到我拎到攝影師相之後再同大家分享當日嘅事啦!

特別鳴謝小賢同LULU妹幫我影左D相,等我可以先睹為快....

哈哈~~仲有呀!請其他參加我註冊嘅姊妹有幫我影到相就SEND俾我啦!因為我睇左你地個BLOG,原來都有好多靚相呀!

~~早上出門~~


~~完成註冊儀式~~

~~一班有心嘅BLOG友仔~~

沒有留言:

發佈留言