2007年12月27日星期四

大囍日子 - 送客

嚟到婚宴最後一個環節,換埋最後一套晚裝啦!就係為左依件晚裝,我的起心肝去減肥。好在最後著到依條A-LINE裙,都唔係太肥。

換完衫當然又係影相時間啦!


不過因為時間關係,我地影想影得太高興,同埋又要同親戚影相,所以攪到有部分來賓走時我地冇送到佢地,真係唔好意思呀!

影完相之後,就趕住去送客啦!

送客都係好開心,不停係咁多謝...握手....都好好玩呀!

隨住來賓陸續咁離開,我地個晚宴就結束啦!

依個時候成個人都好似散晒咁,大肥豬就去埋單,我就番入新娘房換衫,咁我地個婚禮就順利完成晒啦!

 

仲有部分送客時影嘅相,放左入婚網相簿入面,Click 嚟睇下啦!

沒有留言:

發佈留言